Mieluummin aina 10 min myöhässä vai 20 min ajoissa? Esitetty 14. toukokuuta 2026 · 2 ääntä Myöhässä0% 0 / 2 Ajoissa100% 2 / 2 Viimeisimmät keskustelutVessapaperi: yli vai ali? Onko hot dog voileipä? Sisäfilee vai ulkofilee? Saako lentokoneessa kallistaa selkänojaa? Kumpi on pahempaa: liian kuuma vai liian kylmä? Luopuisitko somesta lopullisesti miljoonasta eurosta? Pitäisikö suihkussa käydä aamulla vai illalla? Lataa sovellus — äänestä huomisen pihvistä