Saako ruokapöydässä käyttää puhelinta? Esitetty 13. toukokuuta 2026 · 3 ääntä Kyllä0% 0 / 3 Ei100% 3 / 3 Mitä mieltä oltiinvajinadebebe · 🌶 0putosvajinadebebe · 🌶 0chúpenme la verga Viimeisimmät keskustelutVessapaperi: yli vai ali? Onko hot dog voileipä? Sisäfilee vai ulkofilee? Saako lentokoneessa kallistaa selkänojaa? Kumpi on pahempaa: liian kuuma vai liian kylmä? Luopuisitko somesta lopullisesti miljoonasta eurosta? Pitäisikö suihkussa käydä aamulla vai illalla? Lataa sovellus — äänestä huomisen pihvistä
Mitä mieltä oltiin
putos
chúpenme la verga