Är det okej att använda telefonen vid matbordet? Fråga ställd 13 maj 2026 · 3 röster Ja0% 0 av 3 Nej100% 3 av 3 Vad folk savajinadebebe · 🌶 0putosvajinadebebe · 🌶 0chúpenme la verga Senaste debatterToalettpapper: över eller under? Är en korv med bröd en macka? Oxfilé eller rostbiff? Är det okej att luta sätet bakåt på flyget? Vad är värst: för varmt eller för kallt? Skulle du sluta med sociala medier för alltid för €1 miljon? Duschar du på morgonen eller kvällen? Hämta appen — rösta om morgondagens debatt
Vad folk sa
putos
chúpenme la verga